Like!

Jemput follow ek~~~

Sunday, December 18, 2011

Cinta Itu Buta

Kerang

Cinta. Cinta adalah satu perkataan yang manusia selalu dengar & dah sampai naik muak. Muak ke? heeee..Tapi CINTA dapat berkekalan lama ke? Yang manis bisa ditelan TAPI yang pahit bisa ditelan? Mungkin boleh pada yang tidak mengenal erti CINTA. Kisah CINTA mungkin berakhir tapi kisah jalinan silaturrahim takkan luput dihatiku. Walaupun sekejap Tuhan memberi erti CINTA itu, aku takkan pernah mengaibkan CINTA itu. Kalau aku cerita erti CINTA, aku cerita keindahan CINTA itu sahaja. Walaupun CINTA itu berakhir dengan pantas & aku terseksa kerana ia tapi aku masih boleh tersenyum, ketawa & menikmati hidup dengan sahabat yang lain. Tiada guna untuk menatapi kisah CINTA yang tak bermakna bagi si dia. Cinta yang mudah berubah tapi cinta aku pada Allah S.W.T. takkan pernah berubah! Mungkin CINTA itu untuk insan yang lain.-Hamba FR-

0 comments:

Post a Comment